-30% NA NOWOŚCI!!

KOD RABATOWY: FLOWERS30


NIE ZWLEKAJ! DO KOŃCA:

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Loading...

Ładuje formularz ...




enp.offer.filters_loading

DARMOWA

DOSTAWA

na zamówienia od 50zł

Potwierdź swój adres e-mail,
żeby otrzymać darmową dostawę!

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji
od pon. do pt.
w godz. 8.00-19.00

534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Sprawdź status swojego zamówienia

Teraz możesz samodzielnie sprawdzić na jakim
etapie jest Twoje zamówienie

Loading...

Logowanie

Lub

Jestem tu po raz pierwszy

Co zyskujesz?

  • Możliwość śledzenia statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zamówień
  • Schowek na produkty

Lub

Zwiń

Jak zwrócić / wymienić / zareklamować produkty CCC, Jenny Fairy?


Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku!

Gdzie kupiłeś/aś produkt?

Produkt kupiony w DeeZee.pl

Produkty marki Jenny Fairy zamówione w sklepie DeeZee.pl podlegają reklamacji, wymianie lub zwrotowi zgodnie z tą instrukcją .

Jeśli zakupione w DeeZee torby oraz buty Jenny Fairy nie odpowiadają Ci fasonem, kolorem lubrozmiarem, możesz je zwrócić bez podania przyczyny lub wymienić na inne. Jeśli jednak okażą się strzałem w dziesiątkę, ale np. po kilku tygodniach ulegną uszkodzeniu, masz prawo złożyć reklamację. Podpowiadamy, jak to zrobić krok po kroku, a w razie pytań skontaktuj się z nami!

Produkt kupiony w CCC

Aby zwrócić, wymienić lub zareklamować produkty marki Jenny Fairy zakupione w sklepie CCC wystarczy postępować zgodnie z wskazówkami zamieszczonymi w tej zakładce Pytania i odpowiedzi

Jeśli zakupione w CCC torby lub buty Jenny Fairy nie odpowiadają Ci fasonem, kolorem lub rozmiarem, możesz je zwrócić bez podania przyczyny lub wymienić na inne. Jeśli jednak okażą się strzałem w dziesiątkę, ale np. po kilku tygodniach ulegną uszkodzeniu, masz prawo złożyć reklamację.Podpowiadamy, jak to zrobić krok po kroku, a w razie pytań skontaktuj się z nami!

Infolinia, nr tel.: +48 42 214 42 22 (pon - pt w godz. 9-17)

Czym jest reklamacja produktów Jenny Fairy?

Ustawa o Ochronie Konsumentów przewiduje, że reklamację w CCC i DeeZee możesz złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu.Istotne jest jedynie miejsce, w którym kupiłeś/aś dany produkt Jenny Fairy.

Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt Jenny Fairy kupiony w CCC, skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego lub stacjonarnego. Chętnie pomożemy rozwiązać Twój problem.

Możesz również zapoznać się z wcześniejszym wskazówkami na temat reklamacji produktów Jenny Fairy w CCC lub DeeZee. Tam znajdziesz wiele przydatnych informacji.

Czym jest zwrot produktów CCC, Jenny Fairy?

Ustawa o Ochronie Konsumentów przewiduje, że możesz odstąpić od danego zakupu bez podawania przyczyny w każdym sklepie internetowym.Istotne jest jedynie miejsce, w którym kupiłeś/aś dany produkt Jenny Fairy.

Jeśli chcesz zwrócić produkt Jenny Fairy kupiony w CCC, skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego lub stacjonarnego. Chętnie pomożemy przeprowadzić Cię przez proces zwrotu CCC!

Możesz również zapoznać się z wcześniejszym wskazówkami na temat zwrotu produktów Jenny Fairy w CCC lub DeeZee. Tam znajdziesz wiele przydatnych informacji.

Czym jest wymiana produktów CCC, Jenny Fairy?

Proces wymiany produktów to najprostszy sposób, na zamianę produktu na ten zgodny z oczekiwaniami jeśli po namyśle stwierdziłeś/aś, że kupiony nie do końca Ci odpowiada.

Jeśli chcesz wymienić kupiony produkt CCC, Jenny Fairy wystarczy, że skontaktujesz się ze Sprzedawcą u którego zakupiłeś/aś dany produkt.


Powyżej znajdziesz odpowiednie linki, pod którymi znajdziesz wiele wskazówek na temat wymiany w CCC i DeeZee oraz znajdziesz potrzebny kontakt.

< powrót
w górę
Wróć do DeeZee.pl ☺