Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Loading...

Ładuje formularz ...




Zapisz się do Newslettera

i złap10 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji
od pon. do pt.
w godz. 8.00-16.00

534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Sprawdź status swojego zamówienia

Teraz możesz samodzielnie sprawdzić na jakim
etapie jest Twoje zamówienie

Loading...

Logowanie

Lub

Jestem tu po raz pierwszy

Co zyskujesz?

  • Możliwość śledzenia statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zamówień
  • Schowek na produkty

Lub

Zwiń
Darmowa dostawa od 0zł
30 dni na zwrot
Wysyłka 48h

Najczęściej zadawane pytania



1. MOJE ZAMÓWIENIE

        Jaki jest status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia (od 1 do 2 dni roboczych). Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze - numer przesyłki. Od tego momentu już tylko chwila dzieli Cię od przymierzenia swoich nowych pięknych butów! :)



        Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin. W międzyczasie zajrzyj na naszego Facebooka lub Instagram
https://www.facebook.com/DeeZeepl
https://www.instagram.com/deezee_shoes/


        Czy można sprecyzować godzinę dostawy?
Przy dostarczeniu przesyłek korzystamy z pomocy firm zewnętrznych, dlatego mamy ograniczony wpływ na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W takiej sytuacji sugerujemy kontakt z firmą kurierską.


        Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia. Natomiast jeśli wybrałaś/eś płatność przy odbiorze – do momentu mailowego potwierdzenia zamówienia.
W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


        W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeżeli jest to zamówienie pobraniowe, a nie zostało jeszcze potwierdzone, wystarczy kliknąć czerwony przycisk w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


        Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Wszystko zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś/eś. Zamówienia płatne z góry przelewem PayU, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zamówienia płatne przy odbiorze należy mailowo potwierdzić w terminie 48h od jego złożenia. Wiadomość potwierdzającą otrzymasz tuż po złożeniu swojego zamówienia na adres e-mail przypisany do zamówienia. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie - złóż je ponownie.


        Czy mogę połączyć zamówienia?
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.






2. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

        Czy będzie jeszcze dostępny dany model?
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności obuwia jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.


        Czy będzie jeszcze dany rozmiar lub kolor?
Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności rozmiaru",  w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!


        Czy buty można obejrzeć przed zakupem?
Prowadzimy sklep internetowy, a magazyn prowadzi dla nas firma zewnętrzna. W związku z tym prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Masz wątpliwości? Sprawdź opinie o danym produkcie. Otwórz stronę z danym modelem i przewiń stronę na sam dół. W tym miejscu znajdziesz opinię innych Klientek.






3. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

        Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal lub przy odbiorze. Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą : Kurierów Poczty Polskiej, UPS lub Paczkomatu firmy Inpost. Pamiętaj, że nie każda metoda dostawy jest dostępna dla każdej metody płatności. Zachęcamy, by dodać produkty do koszyka , a zanim podasz swoje dane będziesz mogła/mógł skonfigurować swoje zamówienie  i wybrać odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i dostawy.
Informacje o wysyłkach zagranicznych sprawdzisz tutaj  https://deezee.pl/koszt-i-terminy-dostaw


        Zależy mi na czasie. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i dostawy UPS.
To najszybsza konfiguracja. Pamiętaj jednak, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-2 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze).


        Nie chce przepłacać za przesyłkę. Która metoda dostawy jest najtańsza?
Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z dostawy Pocztą Polską. To najtańsza metoda dostawy w naszym sklepie. Co więcej - sprawdź czy właśnie teraz nie przygotowaliśmy dla Ciebie promocji "darmowa dostawa". Aktualne promocje sprawdzisz na stronie głównej : www.deezee.pl


        Wybrałam/em przelew tradycyjny. PayU wygenerował mi numer konta, w którym są litery. Czy to normalne?
Dane wygnerowane przez naszego operatora płatności PayU zawsze zaczynają się od oznaczenia kraju Odbiorcy przelewu PL-Polska. Prosimy pomiń skrót PL i skopiuj same cyfry. Wykonując przelew tradycyjny, nie zmieniaj żadnego innego pola : danych adresowych, tytułu oraz kwoty przelewu.


        Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew PayU lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, aby pobrać numer konta kliknij w "link do płatności". Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 5 dni.


        Czy buty można odebrać osobiście?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Jedną z metod dostawy, których funkcjonalność jest praktycznie identyczna jak tradycyjnych punktów odbioru, są Paczkomaty firmy InPost. Sprawdź gdzie znajdują się Paczkomaty w Twoim mieście : https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost





4. ROZMIARY

        Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna, a długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta. Prosimy, zwróć uwagę na informację o numeracji (typowa, zawyżona, zaniżona). Z powodzeniem możesz skorzystać z opinii innych Klientek dostępnych w sekcji "Opinie". W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


        Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj: https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje


        Kupiłam/em za duże /za małe buty. Co teraz?
Możesz skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj: https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje







5. ZWROTY / WYMIANY

        Co zrobić aby zwrócić buty?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 30 dni przesyłkę z butami na adres :
Dział Zwrotów i Reklamacji firmy DeeZee, DeeZee.pl - Centrum Logistyczne,
Aleja Krakowska 140A, 05-552 Marysin.

Do paczki dołącz protokół zwrotu (jest on na tej samej stronie co dowód zakupu).  Na Protokole podaj czytelnie wszystkie dane. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane buty trafią do naszego magazynu. Dokładna procedura zwrotu znajduje się tutaj: https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje
Nie masz protokołu? Pobierz go stąd : http://deezee.pl/files/INFORMACJE_DOTYCZCE_KORZYSTANIA_Z_PRAWA_ODSTPIENIA_OD_UMOWY_nowy.pdf



        Co zrobić aby wymienić buty?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas buty wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymian znajduje się tutaj: https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje


        Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać buty w ciągu 30 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.


        Czy mogę zwrócić buty z wyprzedaży?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie buty. Pamiętaj, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

 
        Jak odesłać paczkę ze zwracanym obuwiem?
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów. Najtańszą opcją będzie paczka ekonomiczna – jej koszt oscyluje w granicach 13zł. Sprawdź cennik Poczty Polskiej: http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html


        Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.


        Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane buty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.







6. REKLAMACJE

        Jak złożyć reklamacje?
Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane obuwie do naszego magazynu przesyłką Poczty Polskiej, która została już przez nas opłacona. Poniżej instrukcja krok po kroku:
1. Uzupełnij formularz, który znajduje się tutaj: https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main
2. W trakcie uzupełniania formularza podaj swoje dane, numer zamówienia oraz wybierz placówkę Poczty Polskiej, w której będzie Ci najwygodniej nadać przesyłkę (w przypadku problemów z wyszukaniem placówki, wpisz samą nazwę ulicy, na której znajduje się najbliższy dla Ciebie punkt Poczty Polskiej);
3. W ciągu 24h na Twój adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie z etykietą przewozową, którą należy wydrukować i przekazać Pracownikowi Poczty podczas nadawania przesyłki;
4. Spakuj obuwie, a do paczki dołącz uzupełniony formularz, który był umieszczony w przesyłce z obuwiem (Dowód zakupu / odstąpienie od umowy). Proszę  uzupełnij go oraz opisz na nim powód reklamacji;
5. W ciągu 7 dni od daty wygenerowania etykiety przewozowej nadaj przesyłkę w placówce Poczty Polskiej, którą wskazałaś/eś w formularzu.

Po przyjęciu przesyłki w naszym magazynie otrzymasz oddzielną wiadomość e-mail z powiadomieniem. Na rozpatrzenie reklamacji polskie prawo przewiduje 14 dni kalendarzowych. Cały Zespół DeeZee dokłada ogromnych starań, aby ten proces był znacznie krótszy. Dodatkowo po rozpatrzeniu reklamacji wyślemy do Ciebie kolejne powiadomienie oraz zwrot środków.

Po więcej informacji kliknij tutaj: https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje



        W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?
Reklamację należy zgłosić, gdy buty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione obuwie nie spełnia oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru. Dokładne informacje znajdziesz tutaj : https://deezee.pl/zwrot-wymiana-reklamacje



        W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu obuwia.  Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać buty w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.



        Czy moja paczka już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.



        W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.







< powrót