Potrzebujesz pomocy?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt.
w godz. 8.00-16.00

image/svg+xml 534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Zapisz się do Newslettera

i złap15 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Zwiń

Najczęściej zadawane pytania

Kupując w sklepie www.deezee.pl z kim zawieram umowę sprzedaży?

Sklep internetowy działający pod adresem www.deezee.pl, prowadzony jest przez:

DeeZee Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

ul. Lindego 7c
30-148 Kraków
REGON: 122668870
NIP: 677-237-14-03

Adres do zwrotów:
DeeZee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433992, NIP: 677-237-14-03, REGON: 122668870

KONTAKT:
tel. 534 644 447
e-mail: [email protected]

Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

  1. Na kawałku papieru narysuj prostą linię, dłuższą niż Twoja stopa.
  2. Połóż papier na płaskiej powierzchni. Stań na linii tak aby pieta, i najdłuższy palec znalazły się na niej. Jeżeli mierzysz stopę dziecka, łatwiej może być przyłożyć papier do jego stopy.
  3. Zaznacz na linii koniec najdłuższego palca i tyłu pięty.
  4. Kroki 1-3 powtórz dla drugiej stopy.
  5. Zmierz odległość między znakami. Biorąc większą z dwóch pobranych miar, użyj diagramu, by znaleźć Twoją poprawną wielkość buta.

Pamiętaj, że noga w każdym bucie musi mieć swobodę, więc zachowaj w niej trochę luzu (odległość jaką należy dodać do długość swojej stopy w danym modelu buta aby uzyskać właściwy rozmiar wkładki zazwyczaj podajemy w opisie danej aukcji)

Czy produkt można przed zakupem oglądnąć/przymierzyć?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.

Czy muszę dodatkowo płacić podatek za zakupione produkty?

Nie, wszystkie ceny podane w opisie są cenami brutto (zawierają podatek).

Jak wysokie są koszty przesyłki?

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier UPS płatność z góry – 14 zł
    • Kurier UPS płatność przy odbiorze – 16 zł
    • Paczkomaty – 10 zł
    • Poczta Polska Kurier – 9 zł
  2. Przesyłki zagraniczne

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jest taka możliwość.

Czy buciki można odebrać osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Sklep DeeZee.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu jesteśmy w stanie dokonać do momentu wpłaty, w takim przypadku proszę o kontakt mailowy/telefoniczny.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 5 dni. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Nie ma możliwości wydłużenia terminu wpłaty.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

  1. Płatności krajowe
    • Przelew na konto bankowe DeeZee.pl – za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU
    • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
    • Płatność przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS) – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę (kuriera) w momencie dostarczenia przesyłki.
  2. Płatności zagraniczne
    • Przelew/płatność kartą kredytową poprzez serwis płatności PayPal
    • Płatność kartą kredytową Visa lub MasterCard poprzez Centrum Rozliczeniowe PayU

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, jest taka możliwość.

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?


DATA DOSTAWY = termin realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez kuriera. Przy każdym produkcie podany jest czas oczekiwania na wysłanie towaru przez DeeZee.pl®

CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier UPS – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych
  2. Przesyłki zagraniczne
    • Kurier UPS – zaplanowane (nie gwarantowane) doręczenie w ciągu 5 dni roboczych w zależności od miejsc przeznaczenia – szczegółykliknij tutaj

Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła juz do nadawcy. Co zrobić?

W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy.

Produkt okazał się za mały/za duży. Czy mogę dokonać wymiany na inny rozmiar?

W sklepie DeeZee.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 5-ciu dni od otrzymania przez nas przesyłki, nie później niż do 14 dni.

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”

Paczka lub jej część zaginęła.

Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
  2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: DeeZee.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin wraz z:
    • wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), DeeZee.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie DeeZee produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  1. Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
  2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: DeeZee.pl - Centrum Logistyczne, Aleja Krakowska 140A 05-552 Marysin wraz z:
    • wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Co z ochroną danych osobowych?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy DeeZee Spółka z o.o. Spółka Komandytowa (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.deezee.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?

Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.deezee.pl

Copyright © 2016 DeeZee.pl
Wykorzystywanie treści “Najczęściej zadawane pytania” w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

< powrót
Zgłoś błąd