Potrzebujesz pomocy?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt.
w godz. 8.00-16.00

image/svg+xml 534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Zapisz się do Newslettera

i złap15 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Zwiń

Regulamin

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep internetowy działający pod adresem www.deezee.pl, prowadzony jest przez:

DeeZee Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

ul. Lindego 7c
30-148 Kraków
REGON: 122668870
NIP: 677-237-14-03

Adres do zwrotów:

DeeZee.pl - Centrum Logistyczne

Aleja Krakowska 140A

05-552 Marysin


Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433992, NIP: 677-237-14-03, REGON: 122668870

KONTAKT:
tel. 534 644 447
e-mail: [email protected]

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.deezee.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową towarów z branży moda (obuwie, akcesoria i dodatki) za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia.
  3. W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA iFLASH. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie przeglądarek może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu pełnej funkcjonalności sklepu, należy je wszystkie wyłączyć.
  4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, za wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych.
  5. Kupujący oświadcza, że posiada prawa autorskie do publikacji zdjęć oraz treści w ramach zamieszczanych przez siebie opinii na stronach sklepu DeeZee.pl. Kupujący wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie powyższych materiałów przez DeeZee sp. z o.o., sp. komandytowa na stronach sklepu DeeZee.pl, blogu DeeZee, serwisie Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter oraz w komunikacji newsletter.
  6. Ceny produktów widoczne na stronach www.deezee.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki które podane są oddzielnie w opisie każdego produktu.
  7. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji. Istnieje możliwość zwrotu towaru z opisem OUTLET w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
  8. Promocje w sklepie DeeZee.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
  9. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.

III. WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia w sklepie internetowym DeeZee.pl można składać wypełniając formularze zamówienia dostępne na stronach sklepu.
  2. W celu dokonania zakupu konieczne jest podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu DeeZee.pl
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w przypadku:
    • nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji zamówienia)
    • nieotrzymania wpłaty w terminie 5 dni od złożenia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności “z góry”)
    • nieodebrania przesyłki
    • niepotwierdzenia zamówienia pobraniowego

METODY PŁATNOŚCI:

  1. Płatności krajowe
    • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
    • Płatność przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS) – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę (kuriera) w momencie dostarczenia przesyłki.
  2. Płatności zagraniczne
    • Przelew/płatność kartą kredytową poprzez serwis płatności PayPal
    • Płatność kartą kredytową Visa lub MasterCard poprzez Centrum Rozliczeniowe PayU

IV. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  1. Przy każdym produkcie podany jest czas oczekiwania na wysłanie przesyłki. Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu kompletowania towaru oraz czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera lub listonosza.

CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier UPS – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
    • Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych
  2. Przesyłki zagraniczne
    • Kurier DPD Europa (26 krajów) – zaplanowane (nie gwarantowane) doręczenie w ciągu 5 dni roboczych w zależności od miejsc przeznaczenia – szczegółykliknij tutaj

KOSZTY WYSYŁKI:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier UPS płatność z góry – 14 zł
    • Kurier UPS płatność przy odbiorze – 16 zł
    • Paczkomaty – 10 zł
    • Poczta Polska Kurier – 9 zł
  2. Przesyłki zagraniczne
  3. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.
  4. Szczegółowy opis sposobu doręczenia przesyłek znajdują się w zakładce “FAQ” – kliknij tutaj oraz w ogólnych warunkach świadczenia usług dostępnych na stronach www.ups.com oraz www.paczkomaty.pl.
  5. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić. W takim przypadku Sprzedający informuje o zaistniałej sytuacji a Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

V. REKLAMACJA

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
  2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  3. Dokładny opis procedury reklamacji znajduje się w linku „Zwrot, wymiana, reklamacje” oraz „FAQ” – kliknij tutaj
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko powinno być zapakowane w papier a dopiero następnie sklejone taśmą).
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 
  6. Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
  7. Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366
  8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VI. WYMIANA

  1. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy (kliknij tutaj) i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

VII. ZWROT

  1. Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie DeeZee.pl produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
  2. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
  3. Dokładny opis procedury zwrotu znajduje się w linku „Zwrot, wymiana, reklamacje” oraz „FAQ” – kliknij tutaj
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko powinno być zapakowane w papier a dopiero następnie sklejone taśmą).
  5. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest DeeZee Sp. z o.o. Sp.k. – art. 24 ust. 1 pkt 1 Ust. O ochronie danych osobowych.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu.
  3. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia oddzielnej zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.deezee.pl.
  4. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
  5. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak:
    • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)
    • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
    • Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejse zakwestionowanego przepisu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie Klienci będę powiadomieni drogą elektorniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin (http://deezee.pl/regulamin.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przy składniu zamówienia, chyba że jego postanowienia były dla Klienta mniej korzystne niż aktualnego.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

Copyright © 2005-2014 DeeZee.pl

Wykorzystywanie treści regulaminu w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

< powrót
Zgłoś błąd