WOW!! OSTATNIA OKAZJA!

KOD RABATOWY: HOLIDAY

NIE ZWLEKAJ! DO KOŃCA:

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Loading...

Ładuje formularz ...




Zapisz się do Newslettera

i złap10 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji
od pon. do pt.
w godz. 8.00-20.00

534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Sprawdź status swojego zamówienia

Teraz możesz samodzielnie sprawdzić na jakim
etapie jest Twoje zamówienie

Loading...

Logowanie

Lub

Jestem tu po raz pierwszy

Co zyskujesz?

  • Możliwość śledzenia statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zamówień
  • Schowek na produkty

Lub

Zwiń

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty).

Jeżeli samodzielnie odsyłałaś/eś obuwie możesz otrzymać od nas dwa przelewy  w odstępie kilku dni. W pierwszym będzie równowartość reklamowanych produktów, w drugim – zwrot kosztów reklamacyjnych (odesłania towaru). Całkowite rozliczenie reklamacji i zwrot środków następuje w ciągu 14 dni.

powrót
w górę
Wróć do DeeZee.pl ☺