-25% NA NOWOŚCI!! -30 NA KOZAKI !!

KOD RABATOWY: BLACKFUN

NIE ZWLEKAJ! DO KOŃCA:

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Loading...

Ładuje formularz ...




Zapisz się do Newslettera

i złap20 % RABATU

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji
od pon. do pt.
w godz. 8.00-19.00

534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Sprawdź status swojego zamówienia

Teraz możesz samodzielnie sprawdzić na jakim
etapie jest Twoje zamówienie

Loading...

Logowanie

Lub

Jestem tu po raz pierwszy

Co zyskujesz?

  • Możliwość śledzenia statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zamówień
  • Schowek na produkty

Lub

Zwiń

Zwrot / wymiana / reklamacje

Zwrot (Odstąpienie od umowy)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi butami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij produkty - masz na to aż 30 dni!

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Wymiana

1. Zwróć produkty

W sklepie DeeZee.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji sugerujemy uzupełnić formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
mailowo na adres [email protected], lub telefonicznie pod numerem 534 644 447 (Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-19.00) lub samodzielnie nadać przesyłkę na adres: DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji ul. Krakowska 87, 32-050 Skawina

Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane artykuły.

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

< powrót
w górę
Wróć do DeeZee.pl ☺