-25% NA NOWOŚCI I BESTSELLERY

ORAZ 4 ZA 2 TYLKO NA SALE!!!

AKCJA BEZ KODU RABATOWEGO

Zwrot wymiana reklamacje

Zwrot / wymiana / reklamacje

Zwrot (Odstąpienie od umowy)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi butami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij produkty - masz na to aż 30 dni!

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Wymiana

1. Zwróć produkty

W sklepie DeeZee.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji sugerujemy uzupełnić formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
mailowo na adres [email protected], lub telefonicznie pod numerem 534 644 447 (Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-19.00) lub samodzielnie nadać przesyłkę na adres: DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji ul. Krakowska 87, 32-050 Skawina

Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane artykuły.

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Chcesz darmową dostawę?
Dołącz do newslettera DeeZeeGirls!

Spokojnie, nie będziemy Cię spamować... w każdej chwili możesz się wypisać.