Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Loading...

Ładuje formularz ...




Zapisz się do Newslettera

i złap10 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji
od pon. do pt.
w godz. 8.00-16.00

534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Sprawdź status swojego zamówienia

Teraz możesz samodzielnie sprawdzić na jakim
etapie jest Twoje zamówienie

Loading...

Logowanie

Lub

Jestem tu po raz pierwszy

Co zyskujesz?

  • Możliwość śledzenia statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zamówień
  • Schowek na produkty

Lub

Zwiń

Zwrot / wymiana / reklamacje

Zwrot (Odstąpienie od umowy)

1. Spakuj buty oraz uzupełnij formularz

Uzupełniony formularz zwrotu, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – dołącz do pudełka ze zwracanymi butami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj
W celu przyspieszenia procedury zwrotu możesz dodatkowo uzupełnić formularz drogą elektroniczną – kliknij, aby otworzyć formularz.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij buty

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym obuwiem na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji,
DeeZee.pl - Centrum Logistyczne,
Aleja Krakowska 140A,
05-552 Marysin.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego obuwia ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Wymiana

1. Zwróć buty

W sklepie DeeZee.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu obuwia. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Spakuj buty oraz uzupełnij formularz

Uzupełniony formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu – dołącz do pudełka z reklamowanymi butami. Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij buty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
mailowo na adres [email protected], lub telefonicznie pod numerem 534 644 447 (Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00)

Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane obuwie.

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

< powrót
w górę
Wróć do DeeZee.pl ☺