Potrzebujesz pomocy?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt.
w godz. 8.00-16.00

image/svg+xml 534 644 447

Koszt połączenia według taryfy operatora

Zapisz się do Newslettera

i złap15 % rabatu

Marzysz o modnych butach w rozsądnej cenie? Jako pierwsza dowiaduj się o naszych najnowszych promocjach, zniżkach, rabatach i konkursach! Zapisując się do newsletter’a DeeZee otrzymujesz dostęp do informacji o naszych nowościach, bestsellerach i wyprzedażach.

Wpisz swój adres e-mail i korzystaj z promocji i rabatów:

Zwiń

Zwrot / wymiana / reklamacje

WYMIANA


W sklepie DeeZee.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy (POBIERZ TUTAJ)

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie DeeZee produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  1. Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. 
  2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy DeeZee, DeeZee.pl - Centrum Logistyczne, Aleja Krakowska 140A, 05-552 Marysin wraz z: 
    • - wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.



REKLAMACJA


(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!)

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. 
  2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy DeeZee, DeeZee.pl - Centrum Logistyczne, Aleja Krakowska 140A, 05-552 Marysin wraz z: 
    • - wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), DeeZee.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

< powrót
Zgłoś błąd